<...script src="http://partner.privatbank.ua/flashscript.js" type="text/javascript">
[взломанный сайт] Получить свой бесплатный сайт в UcoZ WMmail.ru - сервис почтовых рассылок Доски Бесплатных Объявлений - Бизнес, Финансы - Доски Продвижения doski-pro.ru Your Yoga Web-IP.ru - Система Активной Рекламы СУПЕРСЕМЬЯ.ру" Заработок в Интернет ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН" Покупаем рекламу. Дорого. Кредитный автомат, кредиты вебмани, кредит wmz
Письма, Регистрации, Сёрфинг! Без минималки!
Если Вам помогла информация и Вы хотите отблагодарить, нажмите кнопку "Купить", дальше - "Оплатить с помощью карты". Спасибо!

Надежда - предпринимателям Украины

Объявление

ЗДРАВСТВУЙТЕ! Спасибо, что посетили мой сайт! Просматривая рекламу, Вы узнаёте что-то новое и помогаете заработать сайту:))) Теперь Вы можете пополнить свой мобильный счёт прямо на сайте через Приватбанк, имея карту Visa. Отсюда же можно производить любые расчёты, выбирая нужную пиктограмму. В рубриках КУПЛЮ - ПРОДАМ Вы можете оставить своё БЕСПЛАТНОЕ объявление или ссылку на СВОЙ сайт. Если возникнут вопросы - пишите мне в личку, у нас есть система-почта внутри Форума. Надежда.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Надежда - предпринимателям Украины » ТОРГОВЛЯ » Торговля ПИВОМ


Торговля ПИВОМ

Сообщений 1 страница 5 из 5

1

МВС: Набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв" 
   

16.02.2010 | 11:50 | Прес-служба МВС   

11 лютого цього року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв», прийнятий Верховною Радою України 21 січня 2010 року (за прийняття Закону проголосувало 359 народних депутатів). Основною метою цього законодавчого акту є стимулювання здорового способу життя, підвищення культури споживання слабоалкогольних напоїв. Наразі міліція проводить роз’яснювальну роботу щодо особливостей та практики застосування цього законодавчого акту.

Закон визначає обмеження щодо споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв і тютюнових виробів. Цим Законом на законодавчому рівні до категорії алкогольних напоїв віднесено слабоалкогольні напої і пиво, а також визначено поняття «безалкогольне пиво».

Згідно з вимогами зазначеного Закону (ним внесено зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів») забороняється споживати пиво (крім безалкогольного), алкогольні і слабоалкогольні напої у закладах охорони здоров’я; у навчальних та освітньо-виховних закладах; у громадському транспорті (включаючи транспорт міжнародного сполучення), на зупинках транспорту, у підземних переходах; у закладах культури; у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі) у ліфтах і таксофонах; на дитячих майданчиках; на спортивних майданчиках; у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ.

Забороняється куріння тютюнових виробів у ліфтах і таксофонах; у закладах охорони здоров’я; у навчальних та освітньо-виховних закладах; на дитячих майданчиках; на спортивних майданчиках; у під’їздах житлових будинків; у підземних переходах; у громадському транспорті (включаючи транспорт міжнародного сполучення).

Забороняється, крім спеціально відведених для цього місць, куріння тютюнових виробів у закладах громадського харчування; у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ; у приміщеннях закладів культури; у приміщеннях закритих спортивних споруд; у приміщеннях підприємств, установ та організацій всіх форм власності.

У місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: «Куріння заборонено!»

Крім цього, даним Законом забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів особами, які не досягли 18 років; у приміщеннях та на території навчальних закладів, закладів охорони здоров’я; у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами, а також у відповідних відділах (секціях) універсальних торговельних організацій; у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі); з торгових автоматів; на полицях самообслуговування (крім тютюнових виробів у блоках та алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива); поштучно (для тютюнових виробів, крім сигар); у споживчих упаковках, що містять менше 20 сигарет; з рук; у невизначених для цього місцях торгівлі.

Забороняється продаж товарів дитячого асортименту, що імітують тютюнові вироби.

На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити споживання пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та куріння тютюнових виробів.

Законом внесено відповідні зміни до окремих статей Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема:

Стаття 156. Порушення правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами

Роздрібна або оптова, включаючи імпорт або експорт, торгівля спиртом етиловим, коньячним або плодовим або роздрібна торгівля алкогольними напоями чи тютюновими виробами без наявності ліцензії або без марок акцизного збору чи з підробленими марками цього збору.

Порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами в приміщеннях або на територіях, заборонених законом, або в інших місцях особі, яка не досягла 18 років, або продаж тютюнових виробів в упаковках, що містять менш як 20 сигарет або цигарок, чи поштучно (крім сигар);

Торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами з рук.

Стаття 178. Розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і поява в громадських місцях у п’яному вигляді

Розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на вулицях, у закритих спортивних спорудах, у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту (включаючи транспорт міжнародного сполучення) та в інших заборонених законом місцях, крім підприємств торгівлі і громадського харчування, в яких продаж пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на розлив дозволена відповідним органом місцевого самоврядування, або поява в громадських місцях у п’яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або появу в громадських місцях у п’яному вигляді.

Стаття 179. Розпивання спиртних напоїв на виробництві

Розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві (на робочих місцях, у приміщеннях і на території підприємств, установ, організацій) або перебування на роботі в нетверезому стані;

Участь майстрів, начальників дільниць, змін, цехів та інших керівників у розпиванні з підлеглими їм працівниками пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві або невжиття ними заходів до відсторонення від роботи осіб, які перебувають у нетверезому стані, або приховування ними випадків розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв чи появи на роботі в нетверезому стані підлеглих їм працівників.

У справах про адміністративні правопорушення, передбачені зазначеними статтями, мають право складати уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ.

Ключовою нормою, яка від сьогодні забороняє розлиття і продаж слабоалкогольних напоїв і пива у скверах, парках, під час проведення масових заходів, є попередження або штраф.

Працівники міліції на першому етапі реалізації зазначеного Закону поки що будуть проводити роз’яснювальну роботу, а до злісних правопорушників уживати заходи відповідно до чинного законодавства.

Водночас працівники органів внутрішніх справ поряд з попередженням фактів розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на вулицях, у скверах, парках та в інших заборонених місцях, також будуть звертати увагу на продаж алкогольних і слабоалкогольних напоїв особам, які не досягли 18-ти річного віку.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis … t_id=35884

2

З А К О Н   У К Р А Ї Н И
      Про внесення змін до деяких законодавчих актів України              щодо обмеження споживання і продажу пива                     та слабоалкогольних напоїв
  ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2010, N 11, ст.111 ) 
     Верховна Рада України  п о с т а н о в л я є:
     I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
     1. У  Законі  України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та  тютюнових  виробів"  (  481/95-ВР  ) (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., N 46, ст. 345 із наступними змінами):
     1) абзац другий преамбули викласти в такій редакції:
     "Дія цього Закону не поширюється на  виробництво  і  торгівлю пивом,  крім  випадків,  передбачених  цим  Законом,  а  також  на виробництво  вин  виноградних   і   плодово-ягідних,   наливок   і настоянок, виготовлених громадянами в домашніх умовах для власного споживання";
     2) статтю 1 після  абзацу  сьомого  доповнити  трьома  новими абзацами такого змісту:
     "слабоалкогольні напої - алкогольні напої з вмістом етилового спирту від 1,2 до 8,5 відсотка об'ємних одиниць  та  екстрактивних речовин не більш як 14,0 г на 100 куб.  см,  виготовлені на основі водно-спиртової    суміші    з     використанням     інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів,  насичені чи ненасичені діоксидом вуглецю;
     пиво - насичений діоксидом вуглецю пінистий напій,  отриманий під   час   бродіння   охмеленого   сусла  пивними  дріжджами,  що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2203 ( 2371а-14 );
     пиво безалкогольне -  насичений  діоксидом  вуглецю  пінистий напій,   одержаний  під  час  бродіння  охмеленого  сусла  пивними дріжджами з об'ємною часткою спирту  не  більш  як  0,5  відсотка, отриманий  шляхом діалізу або переривання головного бродіння,  або виготовлення пивного сусла зі зниженою  часткою  сухих  речовин  у початковому  суслі,  що  відноситься  до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2202 ( 2371а-14 )".
     У зв'язку з  цим  абзаци  восьмий - тридцять  другий  вважати відповідно абзацами одинадцятим - тридцять п'ятим;
     3) у частині третій статті 11:
     абзаци восьмий та дев'ятий викласти в такій редакції:
     "відомості щодо  вмісту  смоли  та  нікотину  в  диму  однієї сигарети (щодо  сигарет),  які  наносяться  на  зовнішню  поверхню однієї  меншої  сторони  упаковки  тютюнових виробів і займають не менше 15 відсотків площі цієї сторони;
     медичні попередження,  які наносяться  відповідно  до  вимог, зазначених у цій частині статті";
     після абзацу  чотирнадцятого  доповнити  новим абзацом такого змісту:
     "медичні попередження,  які наносяться відповідно  до  вимог, зазначених у цій частині статті".
     У зв'язку з цим абзаци п'ятнадцятий - двадцять третій вважати відповідно абзацами шістнадцятим - двадцять четвертим;
     після абзацу  двадцять  другого   доповнити   трьома   новими абзацами такого змісту:
     "Основне медичне  попередження  споживачів  тютюнових виробів "Куріння вбиває" зазначається на одній більшій  зовнішній  стороні упаковки  (коробки,  пачки).  На  другій більшій зовнішній стороні упаковки (коробки, пачки) тютюнових виробів зазначається додаткове медичне  попередження  у вигляді одного з десяти текстових написів такого змісту:  "Куріння викликає рак легенів",  "Куріння викликає залежність  від  тютюну  (нікотинову  залежність)  -  не починайте курити!",  "Курці  помирають  рано",  "Куріння  викликає  старіння шкіри",   "Куріння  знижує  здатність  жінок  народжувати  дітей", "Відмова від куріння значно  зменшує  ризик  небезпечних  серцевих захворювань  і  захворювань  легенів",  "Куріння  руйнує  артерії, викликає серцеві  напади  та  інсульт",  "Куріння  може  викликати повільну  та  болісну смерть",  "Куріння під час вагітності завдає шкоди вашій дитині", "Куріння пошкоджує сперму і може призвести до імпотенції" і  кольорового  малюнка  (малюнків)  та/або піктограми (піктограм).  Кожен варіант текстових написів додаткових  медичних попереджень  наноситься  виробником  тютюнових виробів на упаковки (коробки, пачки) тютюнових виробів почергово.
     Зазначені малюнок (малюнки)  та/або  піктограма  (піктограми) затверджуються  постановою  Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади у сфері  охорони  здоров'я  і підлягають   перегляду   (перезатвердженню)   Кабінетом  Міністрів України у такому самому порядку один раз на п'ять  років.  Малюнок (малюнки)  та/або  піктограма  (піктограми)  наносяться виробником тютюнових виробів на упаковки (коробки,  пачки) тютюнових  виробів не пізніше, ніж через 18 місяців з дня набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України про їх затвердження (перезатвердження).
     Основне та   додаткове   медичні   попередження    споживачів тютюнових  виробів  мають  бути розміщені у визначеному виробником або імпортером тютюнових  виробів  на  упаковці  (коробці,  пачці) місці  в рамці чорного кольору шириною не менше ніж три міліметри. Площа, обмежена рамкою, включаючи площу самої рамки, має становити не менше 50 відсотків площі зовнішньої поверхні більшої зовнішньої сторони  упаковки  (коробки,  пачки)  тютюнових  виробів.   Тексти основного та додаткового медичних попереджень споживачів тютюнових виробів,  що зазначаються  на  кожній  упаковці  (коробці,  пачці) тютюнових виробів, мають бути чіткими, надрукованими чорним жирним шрифтом на білому фоні  рядковими  літерами,  крім  першої  літери попередження,   і   розміщуватися  таким  чином,  щоб  забезпечити цілісність тексту при  відкриванні  тютюнового  виробу  у  спосіб, зазначений на його упаковці,  та не перекриватися іншою друкованою інформацією або марками акцизного збору".
     У зв'язку з цим абзаци двадцять третій та двадцять  четвертий вважати відповідно абзацами двадцять шостим та двадцять сьомим;
     4) у статті 15-1:
     абзац шостий  після  слів  "інформування про шкоду надмірного споживання алкогольних напоїв та" доповнити  словами  "шкідливість вживання";
     доповнити абзацами восьмим та дев'ятим такого змісту:
     "охорони фізичного здоров'я людини;
     пропаганди родинно-сімейних  традицій  та  виховання здорової дитини";
     5) статтю 15-2 викласти в такій редакції:

"Стаття 15-2. Обмеження щодо споживання пива (крім                    безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних                    напоїв та тютюнових виробів
     Забороняється споживання   пива    (крім    безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв:
     1) у закладах охорони здоров'я;
     2) у навчальних та освітньо-виховних закладах;
     3) у    громадському    транспорті    (включаючи    транспорт міжнародного сполучення),  на  зупинках  транспорту,  у  підземних переходах;
     4) у закладах культури;
     5) у  закритих  спортивних  спорудах (крім пива у пластиковій тарі);
     6) у ліфтах і таксофонах;
     7) на дитячих майданчиках;
     8) на спортивних майданчиках;
     9) у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ.
     Забороняється куріння тютюнових виробів:
     1) у ліфтах і таксофонах;
     2) у закладах охорони здоров'я;
     3) у навчальних та освітньо-виховних закладах;
     4) на дитячих майданчиках;
     5) на спортивних майданчиках;
     6) у під'їздах жилих будинків;
     7) у підземних переходах;
     8) у    громадському    транспорті    (включаючи    транспорт міжнародного сполучення).
     Забороняється, крім спеціально відведених  для  цього  місць, куріння тютюнових виробів:
     1) у закладах громадського харчування;
     2) у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ;
     3) у приміщеннях закладів культури;
     4) у приміщеннях закритих спортивних споруд;
     5) у приміщеннях підприємств,  установ  та  організацій  всіх форм власності.
     У місцях   та  закладах,  де  куріння  заборонено,  має  бути розміщена наочна інформація,  яка складається із графічного  знака про   заборону   куріння   та   тексту   такого  змісту:  "Куріння заборонено!".
     У спеціально  відведених  для  куріння  місцях   розміщується наочна  інформація,  яка  складається  із  відповідного графічного знака та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".
     У закладах   громадського  харчування  відводиться  не  менше 50 відсотків   площі   торгових   залів   таких    закладів    для обслуговування осіб, які не курять.
     Власник або  уповноважені  ним  особи чи орендарі відповідних споруд,  окремих приміщень зобов'язані відвести  спеціальні  місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму,  а також розмістити  наочну  інформацію про  розташування  таких  місць та про шкоду,  яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів.
     У місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак  із текстом такого змісту:  "Місце для куріння" та інформація про шкоду,  яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових  виробів, із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".
     На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради  в  межах  відповідної  адміністративної   території   можуть заборонити  або  обмежити споживання пива (крім пива у пластиковій тарі),  алкогольних,  слабоалкогольних напоїв та куріння тютюнових виробів";
     6) у статті 15-3:
     назву викласти в такій редакції:
     "Стаття 15-3. Обмеження щодо продажу пива (крім                    безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних                    напоїв та тютюнових виробів";
     частини  першу - третю   замінити  п'ятьма  частинами  такого змісту:
     "Забороняється продаж    пива     (крім     безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів:
     1) особами, які не досягли 18 років;
     2) особам, які не досягли 18 років;
     3) у   приміщеннях   та  на  території  навчальних  закладів, закладів охорони здоров'я;
     4) у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють  торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами,  а також у відповідних відділах (секціях)  універсальних торговельних організацій;
     5) у  закритих  спортивних  спорудах (крім пива у пластиковій тарі);
     6) з торгових автоматів;
     7) на полицях самообслуговування (крім  тютюнових  виробів  у блоках та алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива);
     8) поштучно (для тютюнових виробів, крім сигар);
     9) у споживчих упаковках, що містять менш як 20 сигарет;
     10) з рук;
     11) у невизначених для цього місцях торгівлі.
     Забороняється продаж   товарів   дитячого   асортименту,   що імітують тютюнові вироби.
     На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради   в   межах  відповідної  адміністративної  території  можуть заборонити або обмежити  продаж  пива  (крім  пива  у  пластиковій тарі),  алкогольних,  слабоалкогольних напоїв та куріння тютюнових виробів.
     Продавець пива    (крім    безалкогольного),     алкогольних, слабоалкогольних   напоїв   або   тютюнових  виробів  зобов'язаний отримати  у  покупця,  який  купує  пиво  (крім  безалкогольного), алкогольні  напої,  слабоалкогольні  напої  або  тютюнові  вироби, паспорт або інші документи,  які підтверджують вік такого покупця, якщо у   продавця   виникли   сумніви   щодо  досягнення  покупцем 18-річного віку.
     У разі відмови покупця  надати  такий  документ  продаж  пива (крім безалкогольного),  алкогольних,  слабоалкогольних напоїв або тютюнових виробів такій особі забороняється".
     У зв'язку з цим частини четверту - шосту  вважати  відповідно частинами шостою - восьмою;
     7) у частині другій статті 17:
     абзац дев'ятий замінити двома абзацами такого змісту:
     "порушення вимог статті 15-3 цього Закону - 6800 гривень;
     необладнання спеціально   відведених  для  куріння  місць  та нерозміщення наочної інформації,  передбаченої статтею 15-2  цього Закону, - 3400 гривень".
     У зв'язку  з  цим  абзаци  десятий  -  чотирнадцятий  вважати відповідно абзацами одинадцятим - п'ятнадцятим;
     абзац тринадцятий викласти в такій редакції:
     "оптової або  роздрібної  торгівлі   коньяком,   алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні  або  роздрібні ціни  на  такі  напої  -  100  відсотків вартості отриманої партії товару,  розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 1000 гривень".

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m … eg=1824-17

3

2. У   Кодексі  України  про  адміністративні  правопорушення ( 80731-10,  80732-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР,  1984  р., додаток до N 51, ст. 1122):
     1) у статті 156:
     назву викласти в такій редакції:
     "Стаття 156. Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними,                   слабоалкогольними напоями і тютюновими                   виробами";
     абзац перший частини другої викласти в такій редакції:
     "Порушення працівником  підприємства  (організації)  торгівлі або  громадського   харчування   правил   торгівлі   пивом   (крім безалкогольного),   алкогольними,   слабоалкогольними   напоями  і тютюновими   виробами,    а    саме:    торгівля    пивом    (крім безалкогольного),   алкогольними,  слабоалкогольними  напоями  або тютюновими виробами в приміщеннях або на  територіях,  заборонених законом,  або  в  інших  місцях,  визначених рішенням відповідного органу місцевого самоврядування,  як таких,  де роздрібна торгівля пивом   (крім  безалкогольного),  алкогольними,  слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами заборонена,  а так  само  торгівля пивом   (крім  безалкогольного),  алкогольними,  слабоалкогольними напоями  або  тютюновими  виробами  через  торгові   автомати   чи неповнолітніми    особами,    а    також    продаж    пива   (крім безалкогольного),   алкогольних,   слабоалкогольних   напоїв   або тютюнових  виробів  особі,  яка  не  досягла 18 років,  або продаж тютюнових виробів в упаковках,  що містять менш як 20 сигарет  або цигарок, чи поштучно (крім сигар)";
     абзац перший частини третьої викласти в такій редакції:
     "Торгівля пивом    (крім    безалкогольного),   алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами з рук";
     2) у статті 178:
     назву викласти в такій редакції:
     "Стаття 178. Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних                   напоїв у заборонених законом місцях або поява у                   громадських місцях у п'яному вигляді";
     абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
     "Розпивання пива   (крім    безалкогольного),    алкогольних, слабоалкогольних   напоїв   на   вулицях,  у  закритих  спортивних спорудах,  у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту (включаючи   транспорт   міжнародного   сполучення)   та  в  інших заборонених  законом   місцях,   крім   підприємств   торгівлі   і громадського   харчування,   в   яких  продаж  пива,  алкогольних, слабоалкогольних напоїв на розлив  дозволена  відповідним  органом місцевого самоврядування, або поява в громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль";
     абзац перший частини третьої викласти в такій редакції:
     "Дії, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   вчинені особою,  яка  двічі  протягом  року  піддавалась адміністративному стягненню за розпивання пива (крім безалкогольного),  алкогольних, слабоалкогольних  напоїв  у заборонених законом місцях або появу в громадських місцях у п'яному вигляді";
     3) у статті 179:
     назву викласти в такій редакції:
     "Стаття 179. Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних                   напоїв на виробництві";
     абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
     "Розпивання пива    (крім    безалкогольного),   алкогольних, слабоалкогольних напоїв  на  виробництві  (на  робочих  місцях,  у приміщеннях і на території підприємств,  установ, організацій) або перебування на роботі в нетверезому стані";
     абзац перший частини другої викласти в такій редакції:
     "Участь майстрів,  начальників дільниць, змін, цехів та інших керівників  у  розпиванні  з підлеглими їм працівниками пива (крім безалкогольного),   алкогольних,   слабоалкогольних   напоїв    на виробництві  або невжиття ними заходів до відсторонення від роботи осіб,  які перебувають у нетверезому стані,  або приховування ними випадків  розпивання  пива  (крім  безалкогольного),  алкогольних, слабоалкогольних напоїв чи появи на  роботі  в  нетверезому  стані підлеглих їм працівників".
     3. У   Законі   України  "Про  заходи  щодо  попередження  та зменшення вживання тютюнових виробів і  їх  шкідливого  впливу  на здоров'я населення" ( 2899-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2005 р.,  N 52,  ст.  565;  2006 р., N 26, ст. 213; 2009 р., N 49, ст. 730):
     1) в  абзаці  третьому  частини  другої  статті  10 слова "що входять до складу тютюнових  виробів  і  виділяються  з  тютюновим димом під час їх куріння" замінити словами "в диму однієї сигарети (щодо сигарет)";
     2) статтю 12 викласти в такій редакції:
     "Стаття 12. Медичні попередження споживачів тютюнових виробів                  і інформаційний напис про вміст нікотину та смоли                  в диму однієї сигарети (щодо сигарет)
     На кожній упаковці тютюнових  виробів  мають  бути  зазначені основне  медичне  попередження  споживачів  тютюнових  виробів  та додаткове медичне  попередження,  що  супроводжується  відповідним кольоровим малюнком (малюнками) та/або піктограмою (піктограмами), а також має бути інформаційний напис про вміст нікотину та смоли в диму однієї сигарети (щодо сигарет).
     Основне медичне  попередження  споживачів  тютюнових  виробів "Куріння вбиває" зазначається на одній більшій  зовнішній  стороні упаковки.
     На другій   більшій   зовнішній  стороні  упаковки  тютюнових виробів зазначається  додаткове  медичне  попередження  у  вигляді одного з десяти текстових написів такого змісту: "Куріння викликає рак легенів",  "Куріння викликає залежність від тютюну (нікотинову залежність)  -  не  починайте  курити!",  "Курці  помирають рано", "Куріння викликає старіння шкіри", "Куріння знижує здатність жінок народжувати  дітей",  "Відмова  від  куріння  значно зменшує ризик небезпечних серцевих захворювань і захворювань легенів",  "Куріння руйнує артерії, викликає серцеві напади та інсульт", "Куріння може викликати повільну та болісну смерть", "Куріння під час вагітності завдає  шкоди  вашій  дитині",  "Куріння  пошкоджує  сперму і може призвести до імпотенції" і кольорового малюнка  (малюнків)  та/або піктограми (піктограм). Кожен варіант текстових написів додаткових медичних попереджень наноситься виробником  тютюнових  виробів  на упаковки тютюнових виробів почергово.
     Зазначені малюнок  (малюнки)  та/або  піктограма (піктограми) затверджуються постановою Кабінету Міністрів України  за  поданням центрального  органу  виконавчої  влади у сфері охорони здоров'я і підлягають  перегляду   (перезатвердженню)   Кабінетом   Міністрів України у такому самому порядку один раз на п'ять років.
     Малюнок (малюнки)  та/або  піктограма (піктограми) наносяться виробником тютюнових виробів  на  упаковки  тютюнових  виробів  не пізніше,  ніж  через  18 місяців з дня набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України про їх затвердження (перезатвердження).
     Основне та   додаткове   медичні   попередження    споживачів тютюнових  виробів  мають  бути розміщені у визначеному виробником або імпортером тютюнових виробів на упаковці місці в рамці чорного кольору  шириною  не  менше  ніж  три міліметри.  Площа,  обмежена рамкою, включаючи  площу  самої  рамки,  має  становити  не  менше 50 відсотків  площі зовнішньої поверхні більшої зовнішньої сторони упаковки тютюнових виробів.
     Тексти основного   та   додаткового   медичних    попереджень споживачів  тютюнових виробів,  що зазначаються на кожній упаковці тютюнових виробів, мають бути чіткими, надрукованими чорним жирним шрифтом  на  білому  фоні  рядковими літерами,  крім першої літери попередження,  і  розміщуватися  таким  чином,   щоб   забезпечити цілісність  тексту  при  відкриванні  тютюнового  виробу у спосіб, зазначений на його упаковці,  та не перекриватися іншою друкованою інформацією або марками акцизного збору.
     Інформаційний напис про вміст нікотину та смоли в диму однієї сигарети (щодо сигарет) зазначається на зовнішній поверхні  однієї меншої  сторони  упаковки  тютюнових  виробів і повинен займати не менше 15 відсотків площі цієї сторони";
     3) статтю 13 викласти в такій редакції:
     "Стаття 13. Обмеження щодо реалізації (продажу) та вживання                  тютюнових виробів
     Реалізація (продаж) тютюнових виробів,  предметів, пов'язаних з  їх  вживанням,  особам,  які  не  досягли  18  років,  а  також реалізація  (продаж)  тютюнових  виробів  в упаковках,  що містять менше ніж  20  сигарет  або  цигарок,  чи  поштучно  (крім  сигар) забороняються.  Законом  можуть  встановлюватися  й інші обмеження щодо реалізації (продажу) тютюнових виробів.
     Забороняється куріння тютюнових виробів:
     1) у ліфтах і таксофонах;
     2) у закладах охорони здоров'я;
     3) у навчальних та освітньо-виховних закладах;
     4) на дитячих майданчиках;
     5) на спортивних майданчиках;
     6) у під'їздах жилих будинків;
     7) у підземних переходах;
     8) у    громадському    транспорті    (включаючи    транспорт міжнародного сполучення).
     Забороняється, крім  спеціально  відведених  для цього місць, куріння тютюнових виробів:
     1) у закладах громадського харчування;
     2) у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ;
     3) у приміщеннях закладів культури;
     4) у приміщеннях закритих спортивних споруд;
     5) у  приміщеннях  підприємств,  установ  та організацій всіх форм власності.
     У місцях  та  закладах,  де  куріння  заборонено,  має   бути розміщена  наочна інформація,  яка складається із графічного знака про  заборону  куріння   та   тексту   такого   змісту:   "Куріння заборонено!".
     У спеціально   відведених  для  куріння  місцях  розміщується наочна інформація,  яка  складається  із  відповідного  графічного знака та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".
     У закладах громадського харчування відводиться  не  менше  50 відсотків  площі  торгових залів таких закладів для обслуговування осіб, які не курять.
     Власник або уповноважені ним особи  чи  орендарі  відповідних споруд,  окремих  приміщень  зобов'язані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення  тютюнового  диму,  а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про  шкоду,  яку  завдає  здоров'ю людини куріння тютюнових виробів.
     У місцях  для  куріння  має  бути  розміщено графічний знак з текстом такого змісту:  "Місце  для  куріння"  та  інформація  про шкоду,  яку  завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів,  із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".
     На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради   в   межах  відповідної  адміністративної  території  можуть заборонити або обмежити куріння тютюнових виробів";
     4) в абзацах другому,  п'ятому  та  восьмому  частини  другої статті  20  слова  "що  входять  до  складу  тютюнових  виробів  і виділяються з тютюновим димом під час їх куріння" замінити словами "в диму однієї сигарети (щодо сигарет)".
     4. У Законі України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо  вдосконалення  регулювання  відносин  у  сфері попередження   та   зменшення  вживання  тютюнових  виробів  і  їх шкідливого впливу на здоров'я населення" (  1512-17  )  (Відомості Верховної Ради України, 2009 р., N 49, ст. 730):
     1) пункт 2, підпункти 9 і 10 пункту 3 розділу I виключити;
     2) пункт 1 розділу II "Прикінцеві положення" викласти в такій редакції:
     "1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування".
     II. Прикінцеві положення
     1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім:
     підпункту 6 пункту 1 та підпункту 3 пункту 3 розділу I  цього Закону   щодо  заборони  продажу  тютюнових  виробів  у  споживчих упаковках, що містять менше 20 сигарет,  які набирають чинності  з 1 січня 2011 року;
     абзаців четвертого - дванадцятого  підпункту  3  пункту  1 та підпункту 2  пункту  3  розділу  I  цього  Закону,  які  набирають чинності  через  18  місяців  з  дня  набрання  чинності постанови Кабінету Міністрів України  про  затвердження  малюнка  (малюнків) та/або піктограми (піктограм) для додаткових медичних попереджень.
     2. Кабінету  Міністрів  України  у  тримісячний  строк  з дня набрання чинності цим Законом:
     забезпечити прийняття нормативно-правових  актів,  необхідних для реалізації цього Закону;
     забезпечити приведення   органами   виконавчої   влади  своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 
Президент України                                        В.ЮЩЕНКО
м. Київ, 21 січня 2010 року
         
N 1824-VI { Текст отримано з офіційного джерела http://zakon.rada.gov.ua }
Документ 1824-17, редакцiя вiд 21.01.2010, чинний

4

Торгівля «незабороненим» алкоголем і пивом: опт – не можна, роздріб – можна (єдиноподатнику). Ліцензійні питання роздрібної торгівлі алкоголем.
Продовжуємо обговорювати останні законодавчі зміни, передбачені Законом № 25051. Зокрема, поговоримо про підприємців-єдиноподатників, які займаються торгівлею алкогольними напоями.

(1 Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» і деяких інших законодавчих актів України» від 25.03.2005 р. № 2505-IV.)

Для підприємців-єдиноподатників здавна існувала заборона на торгівлю лікеро-горілчаними виробами2. Але оскільки вино, шампанське, коньяк до лікеро-горілчаних виробів не належать, єдиноподатникам ними торгувати було можна (за наявності ліцензії). Пиво взагалі не належить до алкогольних напоїв (із позиції законодавства), тому торгувати ним на єдиному податку також можна було без проблем (без ліцензії – ліцензія на торгівлю пивом не потрібна). Інакше кажучи, вином, шампанським, коньяком, пивом підприємці-єдиноподатники торгувати мали повне право, причому як оптом, так і вроздріб.

(2 Заборона ця міститься в Указі Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» в редакції від 28.06.99 р. № 746/99.)

З III кварталу підприємці на єдиному податку цього права не позбавляться, але зможуть займатися торгівлею такими алкогольними напоями та пивом (солодовим) лише вроздріб.

Оптовою торгівлею шампанським, винами, коньяками та пивом, так само як і імпортом, експортом і виробництвом цих виробів на єдиному податку не можна буде займатися (з 01.07.2005 р.). Причина: Закон № 2505 заборонив (на доповнення до вже існуючих заборон) єдиноподатникам з 01.07.2005 р. займатися оптовою торгівлею, імпортом, експортом і виробництвом підакцизних товарів, а перелічені вище вироби всі є підакцизними товарами3.

(3 Пиво (солодове) – згідно із Законом України «Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)» від 11.07.96 р. № 313/96-ВР; вино, шампанське, коньяк – згідно із Законом України «Про ставки акцизного збору на спирт етиловий та алкогольні напої» від 07.05.96 р. № 178/96-ВР.)

Очевидно, що у зв’язку з цим необхідно розібратися з тим, що таке оптова і що таке роздрібна торгівля алкоголем і пивом.
Що таке роздрібна торгівля алкоголем

Під роздрібною торгівлею алкогольними напоями згідно із Законом № 4814 слід розуміти діяльність з продажу алкогольних напоїв безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших підприємствах громадського харчування.

(4 Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.95 р. № 481/95-ВР, зі змінами та доповненнями.)

Тобто під поняття «Роздрібна торгівля алкогольними напоями» підпадає продаж алкоголю в магазинах та інших торговельних точках, а також продаж алкоголю в закладах громадського харчування: кафе, барах, ресторанах тощо безпосередньо кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання (умовно кажучи – для вживання, а не для перепродажу).

Цією діяльністю (діяльністю, яка підпадає під поняття «Роздрібна торгівля алкогольними напоями») єдиноподатник може займатися і надалі – після 01.07.2005 р.

Тобто в роздробі нічого не міняється. Але це тільки щодо можливості торгувати взагалі. Що стосується особливостей такої торгівлі, то змінюється багато що, а точніше вже змінилося – відповідні зміни (передбачені все тим же Законом № 2505) почали діяти з 31.03.2005 р.

Змінився, зокрема, порядок видачі роздрібної алкогольної ліцензії і розмір плати за таку ліцензію.
Зміни порядку видачі роздрібної алкогольної ліцензії, розміру плати за таку ліцензію

Так, річна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, умовно кажучи, збільшилася вдвічі: замість 4000 грн. на рік уже доведеться сплачувати 8000 грн. (роздрібна алкогольна ліцензія на торгівлю на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, умовно кажучи, зберегла свою вартість – 500 грн.5). Але це ще не найсумніший момент.

(5 Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування та міст Києва і Севастополя на відстані до 50 км і які мають торговельні зали площею понад 500 м2 річна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями складає ті самі 8000 грн.)

Тепер (з 31.03.2005 р.) установлено, що плата за ліцензію (роздрібну алкогольну) збільшується пропорційно кількості ЕККА6 (КОРО), що знаходяться на торговельній точці7. Отже, якщо раніше за ліцензію на одне місце торгівлі, в якому, припустимо, було встановлено два ЕККА, за рік ми повинні були заплатити 4000 грн., тепер нам доведеться заплатити 16000 грн. (по 8000 за кожний ЕККА).

(6 Електронний контрольно-касовий апарат – один із видів реєстраторів розрахункових операцій (РРО).

7 «Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями складає 8000 гривень на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій)...» (ст. 15 Закону № 481).

Виникає низка запитань
1. З якого моменту починати вносити плату за ліцензію з урахуванням нововведень (з урахуванням того, що річна плата складає вже 8000 грн. на кожний ЕККА (КОРО)? З урахуванням усних роз’яснень представників податкових органів відповідь на це запитання можна сформулювати так. За ліцензіями, виданими до 31.03.2005 р. (до дати набуття чинності змінами, передбаченими Законом № 2505), до завершення їх дії плата вноситься виходячи з її (плати) старого розміру (стара ставка та без урахування кількості ЕККА (КОРО) в торговельній точці).
За ліцензії, видані після 31.03.2005 р., плата вноситься з урахуванням нових вимог (новий розмір плати зі збільшенням пропорційно кількості ЕККА (КОРО) в торговельній точці).

2. Чи потрібно до одержаних до 31.03.2005 р. ліцензій уносити інформацію про ЕККА (КОРО), розташовані в місці торгівлі, на яке видана така ліцензія? Це потрібно зробити обов’язково (навіть незважаючи на те, що розмір плати за такі ліцензії до завершення їх дії залишається тим самим). Пояснюється це тим, що з 31.03.2005 р. встановлено відповідальність за роздрібну торгівлю алкогольними напоями через ЕККА (КОРО), не зазначений у ліцензії, – штраф у розмірі 200 % вартості реалізованої через такий ЕККА (КОРО) продукції, але не менше 1000 гривень.

Тобто всім підприємцям, які на руках мають ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем, у котрих на зазначена інформація про ЕККА (КОРО), розташовані в місці торгівлі алкоголем, потрібно звернутися до податкового органу, що видав ліцензію, з проханням (із заявою) видати відповідний додаток до ліцензії.

...усім підприємцям, які на руках мають ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем, у котрих не зазначена інформація про ЕККА (КОРО), розташовані в місці торгівлі алкоголем, потрібно звернутися до податкового органу, що видав ліцензію, з проханням видати відповідний додаток до ліцензії

Форму відповідної заяви наведено в додатку 2 до наказу Департаменту з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів ДПАУ «Про організацію роботи регіональних управлінь ДААК ДПА України щодо видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами» від 06.04.2005 р. № 123. Форма додатка до ліцензії – в додатку 3.

І ще один момент. Тепер уже офіційно закріплено вимогу, відповідно до якої для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями до заяви слід додати довідку податкової служби про реєстрацію ЕККА (КОРО), що знаходяться в місці торгівлі алкоголем. У самій заяві додатково зазначаються перелік РРО, що знаходяться в місці торгівлі алкоголем, а також адреса місця торгівлі.

Нагадаємо, що при торгівлі алкогольними напоями РРО (ЕККА) застосовується у будь-якому випадку, навіть якщо продавець – підприємець на єдиному або фіксованому податках.

Оптова торгівля

Тепер поговоримо про оптову торгівлю.
Оптова торгівля алкогольними напоями з позиції того ж Закону № 481 – це діяльність з придбання і відповідного перетворення товарів для їх наступної реалізації підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам підприємницької діяльності. Такою діяльністю на єдиному податку з третього кварталу цього року займатися буде не можна.

Виходить, що всім підприємцям-єдиноподатникам, які придбали ліцензії на оптову торгівлю алкоголем, є сенс наприкінці другого кварталу подати заяву про анулювання ліцензії. При цьому вони мають повне право розраховувати на повернення половини сплаченої суми за ліцензію (плата вноситься за рік, а з другого півріччя оптовою торгівлею займатися вже не можна).
Оптова та роздрібна торгівля пивом

Торгувати пивом єдиноподатникам можна було завжди, причому без ліцензії (ліцензія на торгівлю пивом не потрібна). Але з третього кварталу єдиноподатникам уже не можна буде займатися оптовою торгівлею пивом (роздрібною можна).

Для того щоб визначити, що вважатиметься оптовою торгівлею пивом, а що роздрібною, нам доведеться звертатися до вищенаведених визначень роздрібної та оптової торгівлі у Законі № 481, оскільки ніде в законодавстві більше ми не знайдемо прийнятніших визначень роздробу та опту.

З цих визначень виходить (якщо узагальнити їх суть), що пивом єдиноподатник може торгувати лише в точці роздрібної торгівлі (у магазині, кіоску та іншій торговельній точці, а також закладі громадського харчування) – продавати пиво безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання. Зі складу, очевидно, пивом уже не можна буде торгувати (з 01.07.2005 р.).

Анастасія Хмелевич Консультант газети «Власне Діло»

http://akcyz.com.ua/news/alcohol/785/print.html

5

Сегодня уточнила в налоговой.
Так и есть - единоналожник при розничной торговле пивом не должен выписывать квитанции, вести РКО или иметь РРО.

Надо вести книгу К1, сдавать ежемесячно отчёт  "Виноградарство и хмелярство" и платить 1% до 20 числа месяца, следующего за отчётным .
Это о торговле пивом.

Но надо следить за текущими изменениями в налоговый кодекс....


Вы здесь » Надежда - предпринимателям Украины » ТОРГОВЛЯ » Торговля ПИВОМ